Radio Rock <3 AdAge

Radio Rock <3 AdAge

AdAge nosti viime viikolla Radio Rockin imagollisen kampanjan esiin Editor´s pick osiossaan. AdAge on globaali mediabrändi & luovuuden ykkösfoorumi, joka esittelee maailman parasta mainontaa. Tämän lisäksi myös Markkinointi & Mainonta teki kampanjasta jutun.

Kampanjan keihäänkärkenä toimivassa mainoselokuvassa kerrotaan siitä kuinka Suomessa synnytään ja kuollaan rockin kuuntelijana. "Yhdistimme luovalla tavalla kahta eri kuvakerronnan tyyliä. Lähtökohtana oli kuvata, kuinka rokkari on aina rokkari. Päähenkilöllä on rytmi veressä jo ultraäänikuvassa ja se kestää aina kuolemaan asti", Mainostoimisto 358:n luova johtaja Ale Lauraéus kuvaa Markkinointi & Mainonta –lehden jutussa.

Making of -kuvaa syyskuun kuvauksista.

Making of -kuvaa syyskuun kuvauksista.

Olemme luonnollisesti äärimmäisen ylpeitä siitä, että meidän mainonta on noteerattu sekä Suomessa että kansainvälisesti. Meille erityisen tärkeää on, että Radio Rockin kuuntelijat ovat ottaneet kampanjan omakseen ja että olemme saaneet välitettyä heille Radio Rockille tyypillistä asennetta kanavan mielikuvia vahvistaen. Kampanjan päätavoitteena olikin kertoa kanavalle ominaiselle tavalla, että Radio Rock soittaa 100% rockmusiikkia. Kuuntelijoilta saamamme palaute on ollut erittäin positiivista joten tämä kannustaa meitä jatkamaan samalla 100% rock linjalla myös tulevaisuudessa.

Making of -kuvaa syyskuun kuvauksista.

Making of -kuvaa syyskuun kuvauksista.

Printissä käytettiin tämän pohjalta rakennettua materiaalia.

Printissä käytettiin tämän pohjalta rakennettua materiaalia.



KIITOS Juha Perälä!

KIITOS Juha Perälä!

Radio Aalto soittaa nyt Kaikki suosikkisi

Radio Aalto soittaa nyt Kaikki suosikkisi